Press "Enter" to skip to content

Inovacijos ne tik laboratorijoje, bet ir įpakuojant produktą. Prabanga ar būtinybė?

Vienas svarbiausių UAB „Ikarai“ uždavinių tiek trumpalaikėje, tiek ilgalaikėje perspektyvoje – reaguoti į sparčiai besivystančių trąšų gamybos rinkos tendencijas. Nepaisant aukštos kokybės trąšas užtikrinančios gamybos technologijos, nuolat investuojama į mokslinę tiriamąją veiklą, siekiama įgyti ryškų konkurencinį pranašumą ne tik šalies, bet ir tarptautinėje rinkoje.

Nors IKAR kuriama produkcija ir technologijos jau pristatomos daugiau nei 20 šalių, visgi paties produkto vertės pripažinimas kartais gali būti nepakankamu svertu tapti lygiaverčiu rinkos žaidėju šalyje. Kodėl?

Atsakymas labai paprastas ir orientuotas į, atrodytų, smulkmeną – produkto tarą. Tam tikrose rinkose galimybės konkuruoti be 10 litrų produkcijos pakuotės nėra. O neretai ir apskritai nėra galimybės parduoti mažesnės talpos pakuotės produktus nei 10 l . Tam tikrose rinkose egzistuojantis galutinis vartotojo lūkestis – tam tikros talpos pakuotė, gali tapti kliūtimi pasiekti vartotoją produktu, kad ir kokią didelę vertę jis jam turėtų.

Pakuotė – sėkmingo produkto dalis

Remiantis kruopščiai UAB “Ikarai” iniciatyva atlikta rinkos analize, galime drąsiai teigti, unikali pakuotė – ne prabanga, o būtinybė. Galutinio vartotojo poreikio išpildymas, prisitaikant prie šalies vartotojų įpročių – viena vertybių, kurių laikosi UAB “Ikarai”. Norint pasiekti vartotoją ir atkreipti jo dėmesį, neišvengiamu elementu procesuose tampa konkurencinio pranašumo paieškos.

Individuali pakuotė – galimybė išreikšti ypatingą dėmesį produkto distributoriui ir galutiniam jo vartotojui. Pakuotės ergonomiškumas, gebėjimas funkcionalumu išpildyti vartotojo poreikį, suteikiant jam maksimalų patogumą naudotis, transportuoti, sandėliuoti, kartu ir išskirtinis dizainas – tai ne tik gamintojui reikšmingi aspektai, bet ir besirenkančiam produktą distributoriui ar galutiniam vartotojui. Kuo ūkis didesnis – tuo svarbesnis tampa produkto pakuotės dydis.

Kuriamas unikalus 10 l bakelis skystoms trąšoms – pakuotė, turėsianti savo unikalius skiriamuosius ženklus.  Specialius ženklinimas šioje sferoje – ne tik prekės ženklo sklaidos ir marketingo elementas, bet svarbus komponentas, siekiant apsaugoti produktą nuo plagijavimo. Kuriamas individualus bakelis suteikia galimybę gamintojui apgalvoti maksimalų saugos reikalavimų išpildymą, logistinius iššūkius ir saugų transportavimą, patogų sandėliavimą ir žinoma, naudojimą, pradedant nuo pakuotės paėmimo į rankas.  Individuali pakuotė – galimybė sukurti draugiškesnę aplinkai pakuotę, pasirenkant perdirbamą plastiką, apgalvojant elementus, kad plastiko poreikis būtų mažesnis.

Kas labiausiai apsidžiaugs naująja pakuote?

Žinoma, inovacija visų pirma džiugina patį šeimininką. Produktui sukurti turėtos stiprios priežastys, kurias suformavo pati rinka. Natūralu, didelis džiugesys, kad nauja pakuotė padės išplėsti asortimentą, pasiekti ir išpildyti pasaulio rinkų lūkesčius, kur dirbami žemės plotai yra dideli ir mažesne pakuote teikiamos trąšos kėlė diskomfortą.

Be abejonės, naujoji pakuotė nudžiugins kiekvieną didesnio ūkio savininką. Dideliems ūkiams pilstyti į purkštuvus daug mažų trąšų pakuočių yra jų procesų apsunkinimas. Naujoji pakuotė padės sutaupyti ne tik išpilstymo laiką, bet ir vietą, kartu optimizuojant ir galimus sandėliavimo ir net logistikos kaštus.